Eesti turismiettevõtete kuulaja
Külastuselamuse analüüs

Külastuselamuse analüüs

Testi oma kliendi teekonda.

Aitame Teie ettevõttel hinnata oma kvaliteeti kliendi pilgu läbi. Tegemist on tagasiside süsteemiga turismiettevõtjatele, mis ühendab endas väljapoolt sissepoole suunatud analüüsi, anonüümsete testostude läbiviimise ning turismiettevõtja nõustamise võimalike arendusprojektide osas. See on palju väärtuslikum ja praktilisem kui mistahes ISO kvaliteediaudit. Meil kõigil on aeg-ajalt vaja, et keegi sõltumatu vaatleja väljastpoolt ettevõtet aitaks näha nüansse, mida me ise asja sees olles enam ei märka. Kokkuvõttes aitab see näidata suhteliselt kiiresti ja ressursse säästvalt millise esmamulje ettevõte oma kliendile jätab. Hindamise viib läbi Eesti Kvaliteediühingu poolt koolitatud assessor. Testostude (mystery shopping ehk pimeost) teemad, läbiviimise ajad ja viisid (nt telefoni, e-posti, ettevõttes kohapeal) lepitakse kokku vastavalt ettevõtte soovidele.

Mida ettevõte sellest saab:

  • Sõltumatu professionaalne klienditeekonna testimine enne broneeringu teostamist, teenuse osutamise ajal ja peale teenuse lõppemist:
    • anonüümne kliendisimulatsioon
    • leitavus ja ligipääsetavus
    • vastuvõtt ja esmamulje
    • teenus(t)e kogemuse protsess
    • järeltegevuste analüüs
  • Kirjalik aruanne testimise käigus tehtud tähelepanekutest ja soovitustest
  • Personaalne kohtumine assessoriga, kus arutatakse läbi olulisemad tähelepanekud
  • Boonusena testimise käigus koostatud foto- ja videomaterjal
et